این بیماری قابل درمان در پارانشیم کلیه است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 بیماری پارانشیم این بیماری قابل درمان در پارانشیم کلیه است؟ این بیماری مدت پارانشیم کلیه معمولا در سونوگرافی از کلیه pacientes.Parénquima در حال اجرا است و در خارج از کلیه به نظر می رسد، و مسئول فیلتر کردن خون است. از این رو، اگر مواد مضر حمله به کلیه، پارانشیم کلیه است که معمولا بخش اول به تعامل.

چه چیزی باعث بیماری پارانشیم کلیه؟

در درمانگاه، بسیاری از شرایط می تواند به بیماری هایی مانند دیابت، فشار خون بالا منجر شود و باعث اختلال inmunológico.Algunos عوامل جریان خون به کلیه ها کمتر و در نتیجه ایسکمی و شرایط بدون اکسیژن، در حالی که برخی از عوامل دیگر منجر به واکنش های التهابی در riñones.Todos این می تواند سیستم فیلتراسیون کلیه و پارانشیم کلیه ها آسیب برساند.

آیا این قابل درمان؟

تا کنون است، هنوز هم وجود دارد هیچ درمان موثر برای درمان این بیماری از پارانشیم کلیه توسط completo.Esto است چرا که یک بار کلیه ها آسیب می بینند، آنها می توانند به کلیه ها سالم و نرمال به عنوان سالم نیست.

لطفا چند نمی تواند به طور کامل نمی توان درمان، برخی از درمانهای موثر هنوز هم می تواند افراد را به زندگی می کنند با خیال راحت با کلیه خود و saludable.De با توجه به وضعیت بیماری در بیماران preocupe.A، درمان ممکن است به دستیابی به اثرات درمانی متفاوت است.

در مراحل اولیه و متوسط، درمانهای موثر و حتی می تواند معکوس آسیب کلیه با موفقیت، در حالی که در مرحله نهایی، ما می توانیم انجام دهیم این است حفاظت از سلول های مرده عملکرد بافت کلیه و آسیب دیده را ترمیم کلیه و نه باقی مانده.

چگونه برای درمان بیماری پارانشیم کلیه؟

کارشناسان در اینجا عمدتا مورد استفاده کلیه طب چینی و برخی از درمان های کمکی برای درمان بیماری پارانشیم renal.Con برای تقویت اثرات درمانی این دارو درمانی، پزشکان کلیه راهنمای بیماران نیز یک طرح رژیم غذایی سالم و توسعه یک زندگی سالم زندگی می کنند.

پس از درمان سیستمیک، بیماری پارانشیم کلیه را می توان کنترل بسیار bien.Si شما را از این بیماری رنج می برند، می توان دستور داد کمک آنلاین به یاد بگیرند که چگونه برای درمان بیماری خود به طور موثر تر است.





:: برچسب‌ها: بیماری هایی مانند دیابت، فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 1853
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: